راه حل های قابل اعتماد برای بهبود بهره وری در حین تولید

دسته بندی مطالب

راه حل های قابل اعتماد برای بهبود بهره وری در حین تولید
راه حل های قابل اعتماد برای بهبود بهره وری در حین تولید

مجموعه پیشنهادات Kobold Instrumentation که در طیف محصولات آن گنجانده شده است، به JSG Industrial Systems این امکان را می دهد که راه حل هایی را برای هر بخش از صنعت ارائه دهد. آدام مک کلیری می نویسد.

گروه جان سمپل در کشورهای متعددی در سرتاسر جهان فعالیت می کند.

کسب‌وکار استرالیایی، سیستم‌های صنعتی JSG، نماینده کوبولد استرالیا است که پورتفولیوی کوبولد را می‌فروشد و از آن پشتیبانی می‌کند و در عین حال به سایر شرکت‌های تابعه بین‌المللی، از جمله نیوزلند، اندونزی و آفریقای جنوبی، تخصص و کمک می‌دهد. بنابراین در موقعیت ایده آلی برای کمک به صنعت غذا و نوشیدنی قرار دارد.

ابزار دقیق نقش مهمی در بسیاری از کاربردها و فرآیندها در تولید مواد غذایی و نوشیدنی ایفا می کند. بنابراین، شرکت‌هایی که فناوری مورد نیاز را ایجاد و عرضه می‌کنند، باید از آنچه در این صنعت می‌گذرد کاملاً آگاه باشند.

مزیت اصلی فروش Kobold توانایی ارائه مجموعه کاملی از دستگاه‌های ابزار دقیق بی‌رقیب در بسیاری از بخش‌ها است، سیستم‌های صنعتی JSG شرکتی است که برای برآوردن نیازهای مختلف مشتریان خود به تخصص داخلی نیاز دارد.

جیمز اسلوگرو، مدیر محصول - Flow & Instrumentation در JSG Industrial Systems می گوید: «وقتی در مورد ابزار دقیق صحبت می کنیم، این می تواند هر چیزی باشد، از یک دستگاه اندازه گیری جریان گرفته تا یک سوئیچ سطح یا نمایشگر.

بسیاری از تولیدکنندگان همه بر یک حوزه تمرکز می کنند. اندازه گیری جریان آب یا نظارت بر فشار در کاربردهای صنعتی سنگین، Kobold همه آنها را انجام می دهد.

"این یک فروشگاه واقعی برای تمام این دستگاه‌های ابزار دقیق است، بنابراین دامنه آنها تقریباً بی‌پایان است."

مزیت اصلی فروش Kobold مجموعه

کامل دستگاه های ابزار دقیق آن است.

به عنوان مثال، Slowgrove ادامه داد، هنگامی که یک مشتری در مورد ابزار دقیق با JSG تماس می گیرد، تیم JGS تخصص لازم را ارائه می دهد تا نه تنها به هر سؤالی پاسخ دهد، بلکه طیف وسیعی از راه حل های قابل اجرا و در برخی موارد بهتر را نیز ارائه می دهد.

او گفت: «در این مورد، به عنوان مدیر محصول فنی ممکن است درخواستی برای اندازه‌گیری یا نظارت بر جریان آب به فرآیند پخت داشته باشم. "یک تحقیق دیگر ممکن است پر کردن یک سیلو با غلات باشد و ما باید راه هایی را برای اندازه گیری بهترین مقدار غلات در حال حاضر پیدا کنیم. آنها دست به دست هم می دهند اما در عین حال بسیار متفاوت هستند."

"در نتیجه، Kobold می تواند راه حلی برای نصب A و نصب B با طیف متفاوتی از محصولات ارائه دهد."

و هنگامی که صحبت از ماشین آلات کارخانه می شود، Kobold طیف گسترده ای از راه حل های ممکن را ارائه می دهد.

«اگر بخواهم به یک مرکز پردازش تولیدی نگاه کنم که صمیمانه می‌شود. اسلوگرو گفت: اگر می‌دانید که مخلوط شما شامل بخش A از کنسانتره قلبی و قسمت B از آب است.

«اگر همه آن‌ها خودکار هستند، به حسگرهایی نیاز خواهید داشت تا مطمئن شوید که هر بار ترکیب کاملی را برای اطمینان از حفظ کیفیت محصول دریافت می‌کنید. اگر مشکلی در خط وجود داشته باشد، مانند تمام شدن آب یا افزایش دما، دستگاه‌هایی که به شما هشدار می‌دهند نیز بخشی از مجموعه پیشنهادات Kobold هستند.

مثال دیگری که Slowgrove ارائه کرد، اشاره به درخواست مشتری دیگری در سال 2021 بود.

مشتری به دنبال تولید قالب‌های پلاستیکی جدید بود و از پلاستیک‌های تجدیدپذیر مختلف در مواد آرایشی استفاده می‌کرد.

اسلوگروو می‌گوید: «آنها باید مطمئن می‌شدند که پلاستیکی که به داخل ظرف پمپ می‌شود، با مقدار مناسب مخلوط در دمای مناسب قرار می‌گیرد».

وقتی پلاستیک می‌سازید، اغلب سه جزء دارید، مواد اولیه، کاتالیزور، و ممکن است نوعی رقیق‌سازی داشته باشید.

"در این مثال، ما روی ماده خام خط پلاستیک تمرکز کردیم و برای اینکه آنها دوز صحیح مورد نیاز خود را دریافت کنند تا مطمئن شوند پلاستیک گرم می شود و در دما و سطح خاصی نگهداری می شود."

به دلیل نقش مهمی که ابزار دقیق ایفا می کند،

انتخاب دستگاه های مناسب بسیار مهم است.

 

به همین دلیل Slowgrove بلافاصله بر روی فرآیندی که محصول وارد محفظه گرمایش می‌شود، به عنوان یک عنصر اضافی برای استفاده از ابزار دقیق، تمرکز می‌کند.

«آنچه در مسیر اتفاق می‌افتد، به‌ویژه پس از اینکه از کانتینر ذخیره‌سازی خارج شد. چقدر فاصله دارد تا به مرحله بعدی برسد؟ 10 سانتی متر؟ سه متر؟ آیا آنها به این فکر کرده اند که برای جلوگیری از پر شدن بیش از حد محفظه گرمایش چه چیزی لازم است؟"

یکی از جنبه‌هایی که آنها به آن فکر نمی‌کردند اندازه‌گیری مقدار مواد در یک مخزن بود. زمان زیادی نگذشته بود که ما شروع به بررسی حسگرهای سطح برای آن محفظه گرمایی کردیم، این کمی بینش در مورد آنچه کوبولد می تواند انجام دهد است.

"به سرعت در مورد سنسور سطح و کاوشگر دما همزمان شد."

این نوع تخصص و بینش چیزی است که JSG به ارائه این صنعت افتخار می کند.

Slowgrove گفت: "مواقعی وجود دارد که مشتریان برای دستگاه های اندازه گیری جریان با یک فناوری خاص در ذهن با JSG تماس می گیرند و ما به برنامه نگاه می کنیم تا ارزیابی کنیم که آیا بهترین مناسب برای برنامه است یا خیر."

"اگر اینطور نیست، ما می نشینیم و با مشتری در مورد علت صحبت می کنیم."

در مورد دقت یا بهداشت ممکن است انتظارات را برآورده نکند. بنابراین، اگر مشتری یک دنده‌سنج بیضی درخواست کرد و ما کمی حفاری انجام دادیم، ممکن است برگردیم و در مورد افت فشار، الزامات بهداشتی بپرسیم، یا ممکن است یک جریان‌سنج مغناطیسی برای بهبود دقت ارائه دهیم.

به دلیل طیف گسترده ای از راه حل های ارائه شده توسط Kobold، از طریق JSG، این شرکت می تواند راه حل های ساده و موثری را ارائه دهد که منجر به افزایش بهره وری و بهبود کیفیت در کنار سایر مزایا می شود.

"این جایی است که اتوماسیون وارد آن می شود، همه چیز در مورد حذف ریسک، بهبود کارایی، با کمترین تعداد قطعات است، و این همان کاری است که Kobold انجام می دهد."

Slowgrove اضافه کرد که از نظر دریافت گواهینامه ها، که صنعت غذا و نوشیدنی به بسیاری از آنها نیاز دارد، یکی دیگر از نقاط قوت کوبولد است.

او گفت: "تعداد زیادی از محصولات ما برای یک کاربرد خاص مهندسی شده اند."

اگر در حال اندازه گیری شیر هستید، می خواهید مطمئن شوید که کنتور شما دارای اتصالات سه گیره برای اتصالات بهداشتی، مواد مرطوب شده از فولاد ضد زنگ و مهر و موم های درجه مواد غذایی است.

بسیاری از دبی سنج های مغناطیسی ما می توانند برای کاربردهای غذایی خاص ساخته شوند.

سیستم‌های صنعتی JSG همیشه به ارائه راه‌حل‌های مهندسی شده با سایر تامین‌کنندگان کلیدی خود افتخار می‌کنند و با محصولات Kobold Instrumentation که از آلمان در دسترس هستند، تنها توانایی آن‌ها را برای یافتن راه‌حل برای هر مشتری بیشتر می‌کند.

 

 

پست قبلی
پست بعدی
فلومتر چرخ دنده ای OVAL GEAR

ارسال دیدگاه

پشتیبان وب سایت فن کنترل
فن کنترل

سلام 👋

چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم ؟