2 Kobold Messring GmbH

دسته بندی مطالب

2  Kobold Messring GmbH
2 Kobold Messring GmbH

 

شرکت فن کنترل بعنوان بهترین تامین کننده محصولات شرکت کوبولد KOBOLD در خدمت شماست.

 شرکت پیشرو شما در زمینه دستگاه های اندازه گیری و کنترل صنعتی از حوزه جریان، فشار، سطح و دما خوش آمدید.

ما به عنوان متخصص در زمینه تجهیزات اندازه گیری و کنترل صنعتی، مجموعه ای جامع از خدمات و تجهیزات قابل نصب و استفاده در کارخانه های تولید صنعتی مختلف در سراسر جهان را به مشتریان خود ارائه می دهیم. کیفیت ما "ساخت آلمان" و انطباق سریع و انعطاف پذیر ما با الزامات شرکای ما باعث شهرت عالی در سراسر جهان شده است. اگر به دنبال یک شریک قوی و انعطاف پذیر در زمینه تجهیزات اندازه گیری و کنترل هستید، ما انتخاب مناسبی هستیم. به لطف سال ها تجربه و فعالیت های جهانی خود، خود را به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای صنایع در سراسر جهان تثبیت کرده ایم.

 

اندازه گیری، کنترل و اتوماسیون

 mim-durchfluss-alle.png: Magnetic Inductive Flow Meter - All Metal - Stainless Steel - MIM

 

 

 

 

راه حل های فنی ارائه شده ما می توانند به سرعت و به راحتی در طیف گسترده ای از سیستم های صنعتی ادغام شوند و در بخش های مختلف صنعتی مورد استفاده قرار گیرند. با استفاده از فرستنده های اندازه گیری مختلف، مقادیر اندازه گیری و آستانه سنسورها و ابزارهای تحلیلی ما به راحتی می توانند در سیستم های مختلف ادغام شوند و توسط این سیستم ها نظارت شوند. به لطف رابط های BUS شناخته شده بین المللی، ادغام با اکثر سیستم های شناخته شده و مورد استفاده مستقیماً از کارخانه امکان پذیر است. علاوه بر این، ما یک فناوری کامل اندازه‌گیری و کنترل صنعتی را ارائه می‌دهیم که امکان خودکارسازی و عملکرد فرآیندهای مختلف را فراهم می‌کند. به لطف فناوری اندازه گیری و کنترل ما، فرآیندهای صنعتی پیچیده را می توان به طور بهینه خودکار کرد و با بالاترین نیازها سازگار کرد.

 

ما طیف گسترده ای از تخصص ها را برای شاخه های مختلف صنعت ارائه می دهیم. علاوه بر بسیاری از ابزارهای اندازه گیری داخلی و حسگرها، شامل طیف وسیعی از ابزارهای دستی حرفه ای است که در طیف گسترده ای از صنایع استفاده می شود. نکته مهم در این پیشنهادها کیفیت پردازش بالا و استانداردهای اندازه گیری بالای این دستگاه ها است که امکان مقایسه عملکرد آنها با پروب های اندازه گیری ثابت و ابزار اندازه گیری را فراهم می کند. دستگاه های Kobold به دلیل طراحی پیچیده و ماژولار و سهولت استفاده متمایز می شوند و به همین دلیل در بین کاربران بسیار محبوب هستند.

 

فلومترها، کنترل کننده های جریان، نشانگرهای جریان و سنسورهای جریان

Kobold Messring GmbH به منظور اندازه‌گیری نرخ جریان در کارخانه‌های صنعتی یا آزمایش ترکیب مایعی که از آن عبور می‌کند، مجموعه‌ای از سنسورها و جریان سنج‌ها را توسعه داده است که می‌توانند در محیط‌های کاری مختلف مورد استفاده قرار گیرند. به لطف استفاده از طیف گسترده ای از مواد و اصول مختلف اندازه گیری فیزیکی، این سنسورها و جریان سنج ها را می توان برای طیف وسیعی از مایعات، گازها، دما، محلول ها، نسبت فشار و نرخ جریان بهینه کرد. بنابراین، راه حل مناسب را می توان برای هر حوزه کاربردی پیدا کرد.

 

نشانگر سطح یا اندازه گیری مداوم

m-fuellstand.png: Magnetic Level Switches  M

در محدوده اتوماسیون فرآیندهای صنعتی، نظارت بر سطوح پر شدن یک مسئله مهم برای مایعات و همچنین برای جامدات حجیم است. سوئیچ های شناور و نشانگرهای سطح شرکت Kobold Messring GmbH در محدوده تحمل تعریف شده بسیار قابل اعتماد کار می کنند. نشانگرهای سطح و سنسورهای سطح را می توان با طیف وسیعی از مایعات و محیط ها تطبیق داد و همچنین می تواند در محیط هایی با سیالات به شدت آلوده استفاده شود. داده های نشانگرهای سطح را می توان مستقیماً روی صفحه نمایش خواند یا می توان با استفاده از مبدل اندازه گیری و رابط BUS در سیستم های کنترل و نظارت مختلف ادغام کرد. به لطف انتخاب گسترده دستگاه‌های اندازه‌گیری سطح مختلف و سوئیچ‌های سطح، نظارت و اندازه‌گیری متنوع‌ترین سطوح پر کردن را می‌توان در هر زمان به طور قابل اعتماد انجام داد.

 

گیج فشار، سنسور فشار و سوئیچ فشار از Kobold

man-p-druck.png: Diaphragm Pressure Gauges MAN-P

Kobold Messring GmbH به سرعت خود را در زمینه نظارت بر فشار و اندازه گیری فشار کارخانه ها تثبیت کرده است. فشارسنج‌های مختلف در طیف گسترده‌ای از کارخانه‌ها در سراسر جهان استفاده می‌شوند و به دلیل قابلیت اطمینان و تحمل‌های اندازه‌گیری پایین، متقاعدکننده هستند. گیج های فشار را می توان هم برای نظارت بر فشار و هم برای کنترل وابسته به فشار کارخانه ها و فرآیندها استفاده کرد. به لطف سوئیچ‌های فشار مدرن و کاربردی، بسیاری از فرآیندها در صنعت می‌توانند به‌طور قابل‌اطمینانی فشار را به صورت خودکار کنترل کنند. این نه تنها وسیله ای برای بهینه سازی فرآیند است، بلکه در بسیاری از موارد ایمنی نیز دارد، زیرا فشار بیش از حد در سیستم را می توان به طور قابل اعتمادی توسط دستگاه های اندازه گیری فشار و سوئیچ های فشار شناسایی و اصلاح کرد. فشارسنج های مختلف و سنسورهای فشار با فشار نسبی، فشار مطلق، به عنوان یک گیج فشار دیفرانسیل عمل می کنند و نظارت بر فشار را به سطح جدیدی ارتقا می دهند.

 

پست قبلی
KOBOLD Messring GmbH
پست بعدی
سنسورهای فشار

ارسال دیدگاه

پشتیبان وب سایت فن کنترل
فن کنترل

سلام 👋

چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم ؟